Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine www.elanshop.si

S spletno trgovino www.elanshop.si (v nadaljevanju »Spletna trgovina Elan«) upravlja podjetje Elan, d.o.o., Begunje 1, 4275 Begunje na Gorenjskem, matična številka: 1304836, davčna številka: SI3032497 (v nadaljevanju »ponudnik«). Spletna trgovina Elan je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

Ponudnik zagotavlja delovanje Spletne trgovine Elan v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), Zakonom o elektronskem poslovanju (ZEPT) ter Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS).

Ponudnik prodaja blago v Spletni trgovini Elan v svojem imenu in za svoj račun.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Elan, pravice in obveznosti ponudnika in kupca. Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so v veljavi v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko Spletne trgovine Elan brez predhodnega opozorila.

Kupec v spletni trgovini

Uporabnik je oseba, ki uporablja ponudnikov sistem za nakup, torej kupec v spletni trgovini Elan. Kupec opravi nakup brez registracije.Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Od kupca potrebujemo naslednje podatke: priimek in ime, naslov, številko telefona in naslov elektronske pošte, da kupcu pošljemo obvestilo o statusu naročila. Potrebujemo tudi podatke za dostavo kadar naslov za račun ni enak naslovu za dostavo.

Kupec z oddajo naročila potrjuje, da sprejema splošne prodajne pogoje ponudnika objavljene na tej strani.

Dostopnost informacij

  • Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še pred sklenitvijo pogodbe ali posredovanju ponudbe, zagotovil naslednje informacije:
  • podatke o podjetju ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti izdelkov (s poprodajnimi storitvami in garancijami) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
  • način plačila in dostave ter časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop vključno s stroški vračila (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Ponudnik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v Spletni trgovini Elan. Kljub temu pa se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno osveženi. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Fotografije prodajnih artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti in kakovosti izdelkov.

Postopek nakupa

Izberite izdelek, označite željene lastnosti izdelka (barva, velikost, …) in ga s klikom na gumb:

Gumb: Dodaj v košaricoGumb: Dodaj v košarico

dodate v košarico.

V kolikor vam spletna trgovina javi: »ni zaloge«, izdelka z željenimi lastnosti ni možno naročiti. Trgovina elanshop.si, vam ne dovoli nadaljevati nakupa. V tem primeru izberite drug izdelek ali drugačne lastnosti izdelka (VELIKOST, BARVA…). Enak postopek lahko ponovite večkrat z različnimi izdelki v različnih količinah. V zgornjem desnem kotu trgovine elanshop.si je prikazan in z zeleno barvo obarvan gumb košarica

KošaricaKošarica

V zelenem gumbu košarica se sproti sešteva vaš nakup. Če se z kazalcem računalniške miške dotaknete zelenega gumba košarica, se vam prikažejo trenutno izbrani artikli, njihova količina in cena za kos.

Vsebina košariceVsebina košarice

Na istem gumbu spodaj se vam prikaže zavihek na blagajno. S klikom na zeleni gumb na »blagajno«, se vam odpre nov meni z vsemi izbranimi izdelki, količino in ceno. Tukaj lahko dodate količino izbranega izdelka ali ga odstranite iz košarice. Še vedno lahko nadaljujete nakup s klikom na črni gumb. Vsi izdelki v košarici se ohranijo.

Ko imate v nakupovalni košarici izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb »NADALJUJTE NA PLAČILO«.

Nadaljnji koraki so odvisni od izbranega načina plačila:

  • plačilo po predračunu - trgovina elanshop.si se vam ob zaključku naročila z elektronskim sporočilom zahvali za nakup. Predračun v priponki vam bomo poslali na elektronski naslov v najkrajšem možnem času. Po prejemu vplačila na transakcijski račun ponudnika, bo naročilo odposlano kupcu.
  • plačilo po povzetju – trgovina elanshop.si se vam ob zaključku naročila z elektronskim sporočilom zahvali za nakup. Blago bo odposlano na naslov kupca v roku od 2 do 7 dni. Naročeno blago kupec plača z gotovino dostavni službi.

S klikom na gumb »ODDAJ NAROČILO« zaključite nakup. Sprememba naročila in podatkov o dostavi ni več možna. Naročilo je oddano in kupca s tem zavezuje k plačilu zneska iz naročila.

Gumb: Oddaj naročiloGumb: Oddaj naročilo

Ponudnik potrdi prejem naročila tako, da kupcu na posredovan e-naslov pošlje obvestilo o prejemu naročila in izpis samega naročila. V primeru oddaje naročila z načinom plačila po predračunu, pa v drugem obvestilu prejme še predračun.

V kolikor smatrate, da je prišlo do napake oziroma bi želeli zamenjati, odstraniti ali dodati izdelke k vašemu naročilu, nas pravočano (isti dan kot ste oddali naročilo) obvestite o nameri na e-naslov elanshop@elan.si. V obojestransko zadovoljstvo in v okviru danih možnostih bomo uredili spremembo naročila.

Cene v spletni trgovini

Vse cene v Spletni trgovini Elan so v EUR (evrih) in vsebujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Redna cena izdelka je priporočena cena s strani dobaviteljev, popust v % označuje višino popusta za izdelek v spletni trgovini, spletna cena izdelka je redna cena znižana za vrednost popusta pri izdelku, katero plača kupec (je enaka za vse kupce).

Spletna cena velja v primeru plačila z gotovino (ob prevzemu blaga po povzetju) in/ali z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (plačilo izdanega predračuna).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila,  ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa ali predlaga rešitev v oboje stransko zadovoljstvo.

Način plačila v spletni trgovini

  • z gotovino ob prevzemu (dostava Pošte Slovenije),
  • z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi/predračunu)*
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko aplikacije Ayden

(*po prejemu plačila za predračun gre naročilo naprej v proces obdelave)

Ponudnik izda kupcu račun na trajnem mediju z razčlenjenimi cenami in stroški za naročene izdelke ter navodilo, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Izdaja računa

Ponudnik ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži natisnjen račun.

Na računu so razčlenjene cene za izdelke in stroške v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vklopi razum, zahtevaj računVklopi razum, zahtevaj račun

Dobavni rok in dostava naročenih izdelkov preko spletne trgovine

Dobavni rok za naročene izdelke, ki so na zalogi, je od dva do sedem delovnih dni. Izdelki, ki niso na zalogi, so dobavljivi v 30 dneh oziroma v roku, katerega sta sporazumno dogovorila kupec in ponudnik.

Dobavni rok za blago plačano po predračunu na transakcijski račun ponudnika začne teči prvi delovni dan po prejemu kupnine na transakcijski račun. Dobavni rok za blago, ki se plača ob prevzemu, začne teči z dnem potrditve naročila.

Ponudnik preko Pošte Slovenije ali druge dostavne službe naročene izdelke dostavi na naslov kupca ali drug naslov dostave, ki ga posreduje kupec.

Ponudnik si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobav izdelkov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene izdelke bo kupec prejel v več pošiljkah brez dodatnih stroškov za dostavo. Za informacije o dostavi nas lahko pokličete na telefon 04 53 51 532 ali pišete na e naslov elanshop@elan.si.

Stroški pošiljanja in dostave naročenih izdelkov preko spletne trgovine

Ponudnik vrši dostavo blaga z odkupnino preko Pošte Slovenije. Za dostavo blaga v vrednosti do 74,99 EUR ponudnik zaračuna znesek pošiljanja 5 EUR, za dostavo blaga nad vrednostjo 75 EUR je pošiljanje brezplačno.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Kupec ima pravico, da odstopi od kupoprodajne pogodbe in kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na kontaktni e-naslov elanshop@elan.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Kupec vrne blago na naslov Elan, d.o.o., Športna prodajalna Elan Begunje, Begunje 1, 4275 Begunje ali ga osebno dostavi na isti naslov. Blago mora biti ob vračilu nerabljeno, nepoškodovano, priložena mora biti kopija računa in izpolnjen obrazec za vračilo.

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila izdelkov. Kupec sam krije te stroške, ki se obračunavajo po ceniku dostavne službe in je odvisen od velikosti in teže izdelka. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da izdelke vrnete v embalaži, v kateri ste blago prejeli oziroma v drugi ustrezni embalaži.

Če kupec prevzeto blago vrne v skladu s postopkom vračila blaga, mu ponudnik kupnino vrne  najkasneje v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oziroma  po prejemu vrnjenega blaga. Ponudnik izvrši vračilo kupnine kupcu na transakcijski račun kupca.

Blago lahko kupec vrne tudi osebno na naslovu ELAN, d.o.o., Športna prodajalna Elan Begunje, Begunje 1, 4275 Begunje, vsak dan od 8. do 19. ure in v sobotah od 8. do 13. ure. Blago mora biti ob vračilu v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, nerabljeno in nepoškodovano, priložena mora kopija računa in izpolnjen obrazec za vračilo. Ponudnik lahko kupcu na njegovo željo blago zamenja za drugo ali pa vrne kupnino.

Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • če gre za vračilo oblačil ali obutve, ki so bila nošena ali oprana ali pa so bila z njih odstranjene (odrezane, odšite, ...) originalne etikete oziroma druge označbe

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)              

V primeru, da je pošiljka kakorkoli poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže morebitne znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije).

Poškodovano blago mora biti fotografirano, tako da bo jasno razviden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka dostavne službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Ob reklamaciji dostave nas prosimo obvestite na e-naslov elanshop@elan.si in z veseljem Vam bomo pomagali.

Uveljavljenje garancije in stvarne napake

V primeru, ko ste kupljen izdelek uporabili in z njim ali njegovimi lastnosti niste zadovoljni ali menite, da z izdelkom ni vse, kot bi moralo biti, ga lahko skupaj z računom prinesite ali pošljite na naslov ponudnika:

Elan, d.o.o.
Begunje 1
4275 Begunje
Elanshop.si - Reklamacijska služba

Na voljo sta dve možnosti uveljavljanja reklamacije izdelka:

A. Uveljavljanje pravic iz garancije

Ta točka velja za izdelke, ki imajo garancijo (za izdelke, ki imajo lastnosti mehanizma (kolesa, smuči, športne ure, …). Informacija o garanciji za izdelek je navedena na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Dobavitelj izdelka ponudniku jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga bo kupec uporabljal v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok je navedeni na garancijskem listu. Kupec lahko pravico iz garancije uveljavlja pri ponudniku ali proizvajalcu.

Kupec bo o načinu rešitve reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga. Ponudnik oziroma proizvajalec je dolžan popravilo izdelka opraviti najkasneje v 45 dneh od prejema blaga. V kolikor to ni mogoče mora izdelek zamenjati z novim brezhibnim izdelkom ali vrniti del kupnine v sorazmerju z napako ali vrniti kupnino za izdelek.

Kontakt za uveljavljanje garancije:
Elan, d.o.o.
Begunje 1
4275 Begunje
Reklamacijska služba

e-naslov: elanshop@elan.si

V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je pravica iz garancije utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja.

Pravico do uveljavljanja garancije na izdelku ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

B. Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake

Stvarno napako lahko uveljavljate za vse izdelke za katere menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili. Stvarno napako lahko uveljavite v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Kupec bo o načinu rešitve reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • odpravo napake na blagu ali
  • vrnitev del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo Izdelka z napako z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrnitev kupnine za izdelek.

Kupec izdelek skupaj obrazcem in računom  pošlje ali dostav na naslov ponudnika:

Elan, d.o.o.
Begunje 1
4275 Begunje
Reklamacijska služba

e-naslov: elanshop@elan.si

V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Podatki o sklenjenih pogodbah oziroma opravljenih naročilih v spletni trgovini

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupcu pošlje elektronsko obvestilo o potrditvi naročila na njegov elektronski naslov). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji dogovorjeni in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika spletne trgovine, kupcu se na njegovo zahtevo posreduje v elektronski obliki.

Varnost prenosa in zaupnost osebnih podatkov v spletni trgovini

Ponudnik  zagotavlja varnost nakupov  v spletni trgovini Elan. Podatke o kupcih, ki jih ponudnik pridobi na spletnem mestu www.elanshop.si, ponudnik skrbno varuje. Ponudnik zagotavlja, da bo zbrane podatke uporabljal izključno za izvedbo nakupov in obveščanje o  ponudbi za naročnike e-novic. Ponudnik podatkov ne bo predal nepooblaščenim osebam.

Pomoč uporabnikom spletne trgovine

Za informacije v zvezi z naročilom in njegovo dostavo lahko kupec ponudnika pokliče na telefonsko številko (04) 53 51 532. Pokliče lahko od ponedeljka do petka od  8. do 19. ure, ob sobotah pa od 8. do 13. ure ali piše na e-naslov elanshop@elan.si.

Za splošne informacije o uporabi spletne trgovine lahko kupec pokliče na  telefonsko številko: 04 53 51 532  vsak delovnik od 8. do 15. ure ali piše na e-naslov elanshop@elan.si.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in si prizadeva vse nastale spore reševati sporazumno Pritožbe lahko kupec posreduje ponudniku na e-naslov: elanshop@elan.si ali na naslov podjetja: ELAN, d.o.o., Begunje 1, 4275 Begunje s pripisom Pritožba. Ponudnik bo prejete pritožbe skušal obravnavati čim prej in skupaj s stranko najti ugodno rešitev. V kolikor se ne najde rešitve, je za reševanje sporov pristojno sodišče po sedežu ponudnika.

Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta sporazumno rešiti, rešujejo pred pristojnim sodiščem ponudnika.

Elan, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Avtorske pravice

Vsebino, objavljeno na spletnih straneh spletne trgovine,  je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Ponudnik ali katera izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletne trgovine, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletne trgovine, napak ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

Vaša privolitev

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Z uporabo spletne strani ponudnika soglašajo z objavljenimi pravili in pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko Spletne trgovine Elan kadarkoli in brez predhodnega obvestila.

Informacije o uporabi spletnih piškotkov

Novi Zakon o elektronskih komunikacijah, ZEKom-1, je v slovenski pravni red prenesel spremenjeno Direktivo o zasebnosti v elektronskih komunikacijah 2002/58/ES. Odločbe novega zakona se pričnejo uveljavljati z dnem 15.6.2013 in veljajo za vse spletne strani, ki na kakršen koli način za svoje delovanje uporabljajo spletne piškotke in podobne tehnologije.

V Direktivi je bil spremenjen člen, ki govori o piškotkih in podobnih tehnologijah, s katerimi je mogoče shranjevati informacije ali pridobivati informacije, shranjene na uporabnikovi terminalni opremi (kot je npr. računalnik, mobilna naprava). Uporaba takih tehnologij je po novem mogoča le na podlagi privolitve uporabnika.

Uporaba piškotkov na spletu ni nič novega, pa vendar so uporabniki s takimi tehnologijami na splošno zelo slabo seznanjeni, prav tako tudi z orodji, s katerimi je piškotke mogoče upravljati. Kaj so spletni piškotki?

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje:

ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek;

življenjsko dobo piškotka;

vrednost – navadno naključno generirano edinstveno število.

Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Lahko pa so piškotki uporabljeni tudi na načine, ki pomenijo poseg v posameznikovo zasebnost. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje.

Katere piškotke uporablja spletna stran?

_elan_session - Piškotek, ki shranjuje sejo

datr,lu,c_user,csm,fr,s,xs,43,x-src,presence,act - Piškotki za zagotavljanje facebook funkcionalnosti

__utma,__utmb,__utmc,__utmz - Piškotki, ki jih uporablja spletna storitev Google Analytics

remarketing_on - Piškotek, ki pomni ali je obiskovalec že kdaj kupil v spletni trgovini

favorites - Piškotek, ki pomni priljubljene predmete obiskovalca

rating_token - Piškotek, ki pomni ali je obiskovalec že glasoval za predmet